Koniec roku jest zazwyczaj czasem postanowień – zakładamy wówczas co chcemy osiągnąć, co jest ważne. Jednak nie dla wszystkich wdrażanie postanowień noworocznych w życie, jest łatwym procesem. Zazwyczaj nie realizujemy zapisanych postanowień. Dlaczego tak się dzieje?
Zgodnie z utarta tradycją, decydujemy się na zapisanie lub pomyślenie o noworocznych postanowieniach. Wiele osób ma wówczas tendencję do stawiania sobie poprzeczki bardzo wysoko, np. schudnę do wakacji 30 kg! Bardzo często jest to powodem braku realizacji postanowienia lub silnego spadku mobilizacji już w drugim miesiącu roku.
Zdecydowałam się napisać dla magazynu “Przedszkole. Miesięcznik Dyrektora” artykuł, dotyczący postanowień noworocznych. Jednak ten tekst jest napisany nieco inaczej, niż większość tekstów o tej tematyce.
Czego dowiesz się z tego artykułu?
Tak jak wspomniałam tytuł artykułu wbrew pozorom nie świadczy o tym, że tekst dotyczy tego jak ustanawiać postanowienia noworoczne. Czego zatem dotyczy? Między innymi, znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania
📌 postanowienie noworoczne mają sens?
📌 czy ich planowanie wpływa na realne działanie?
📌 czym osoby, które maja postanowienia noworoczne, różnią się od tych, które ich nie robią?
📌 kiedy postanowienia noworoczne na pewno nie mają sensu?
Zatem jeżeli temat postanowień noworocznych nie jest Ci obcy, zachęcam do nadrobienia zaległości i sięgnięcia po ten grudniowy numer miesięcznika:)