Książka „HISTORIA KOBIET” to pozycja rzucająca światło na historię kobiet od dalekiej przeszłości, aż do dnia dzisiejszego. Możesz ją otrzymać w prezencie, biorąc udział w konkursie!
Premiera książki „HISTORIA KOBIET” autorstwa Katarzyny Radziwiłł miała miejsce w 2019 roku. Pojawiła się na polskim rynku wydawniczym dzięki Wydawnictwu Muchomor.
O czym jest ta książka i dlaczego warto ja przeczytać, dowiesz się z recenzji, która napisałam na blogu: „Historia kobiet” – oczami psycholożki.
Książkę możesz kupić na stronie Wydawnictwa Muchomor lub wygrać w tym konkursie!
Jak możesz wygrać książkę „HISTORIA KOBIET”?
Odpowiedz na pytanie:
Jakie są Twoje doświadczenia w relacjach (romantycznych, przyjacielskich, zawodowych itd.) z kobietami?
wysyłając email na adres psychetee@gmail.com z dopiskiem KONKURS HISTORIA KOBIET
Konkurs trwa do dnia 11.02.2024 r. (ndz), do godz. 23:59. W pierwszej kolejności o konkursach dowiadują się osoby czytające listy, pisane czule i merytorycznie. Jeżeli jeszcze nie ma Ciebie na liście, zachęcam do dołączenia 🙂
Osoby biorące udział w konkursie zobowiązują się do:
- polubienia postu konkursowego w mediach społecznościowych (Instagram)
- odpowiedzi na pytanie w wiadomości mailowej wysłanej na adres psychetee@gmail.com w terminie trwania konkursu z dopiskiem KONKURS HISTORIA KOBIET
Nagrodę w postaci książki w formie drukowanej, otrzymają AŻ TRZY OSOBY, które wyłonię w konkursie.
Zasady konkursu
W konkursie mogą brać udział osoby, które:
- ukończyły 18 lat, bądące konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego
- dobrowolnie podadzą adres pocztowy oraz numer telefonu (potrzebne do wysyłki bezpośrednio z Wydawnictwa Muchomor)
Podziękowania dla Wydawnictwa Muchomor
Bardzo dziękuję Wydawnictwu Muchomor za przesłanie książki „HISTORIA KOBIET” do przeczytania oraz napisania recenzji! Niezmiernie cieszy mnie współpraca przy tak ważnej pozycji, tym bardziej że mogą z niej skorzystać zarówno osoby bardzo młode, jak i osoby dorosłe.
Cieszę się, że wydawnictwo chodziło się na zorganizowanie konkursu zarówno dla osób czytających newsletter, bloga jak i treści pojawiające się w mediach społecznościowych.